آخرین اخبار
کد مطلب: 79961
کعبي‌زاده: سهل‌انگاري صورت گرفت و به بانوان ظلم شد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1702

به گزارش سلام لردگان،  صديقه کعبي‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي دانا  درباره انتخاب بازيکنان واليبال در رده سني جوانان با يک سال کمتر از رنج سني اعلام شده، گفت: نماينده فدراسيون واليبال براي حضور در مجامع AVC درخشنده است و او مسئول رويدادهاست. بعد از برگزاري جلسه خودم شخصا با او صحبت کردم و وي در گزارشي همان رنج سني کمتر از 18 سال را عنوان کرد و گفت بخشنامه به زودي ارسال مي‌شود.

وي ادامه داد: ما بخشنامه را به صورت لاتين در اختيار شعبانيان قرار داديم، در حالي که روابط بين‌الملل بايد آن را ترجمه مي‌کرد، حالا بايد بررسي شود که ميانگين سني در آن بخشنامه چه بوده و اگر ميانگين همان زير 19 سال بوده  است فدراسيون اشتباه کرده در غير اين صورت سرپرست تيم کوتاهي کرده است.

نايب‌رئيس بانوان سابق فدراسيون واليبال با بيان اينکه در حال حاضر به تيم جوانان ظلم شده، اظهار داشت: ما چند بازيکن زير 19 سال داشتيم که مي‌توانستيم از آنها استفاده کنيم. وقتي به من گفتند بازيکنان بايد زير 18 باشند من هم تاکيد کردم. حالا بايد ببينيم بخشنامه جديدي آمده يا خير. ممکن است وقتي 10 روز زمان برگزاري مسابقات را تغيير داده‌اند رنج سني را هم تغيير داده باشند.

انتهاي پيام/

 

 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس